Obrazovanje

Okruženja za učenje su zahtevna u smislu akustike. Prostorija koja se u jednom trenutku koristi za tradicionalni vid nastave koju vodi nastavnik, sledećeg trenutka se može prilagoditi za grupni rad; dve aktivnosti koje zahtevaju znatno različite akustične uslove. Osim toga, plafon je ponekad izložen namernom ili nenamernom fizičkom uticaju.

Međutim, dobro zvučno okruženje može podržati neke od ključnih procesa učenja kao što su komunikacija, saradnja učenika, pregovaranja i opšte društvene kompetencije. Kvalitet zvuka može zaista uticati na obrazovne rezultate sa stanovišta učenika i nastavnika.

Ecophon zauzima opšti pristup u prepoznavanju onog bitnog kada se radi o razumevanju zvuka u obrazovnim prostorijama; Odnos između nastavnika / učenika, njihove aktivnosti (stil podučavanja / učenja u učionici) i prostor u kojem se nalaze, predstavljaju osnov razumevanja u cilju stvaranja odgovarajućih akustičnih uslova.

Optimizacija akustične udobnosti prostorije jača i podržava ključne obrazovne odnose; - Fizičko okruženje kod učenja - Uključenost učenika u učenje - Pedagoške prakse